Trainingen voor medewerkers en leidinggevenden

Training functionerings- en beoordelingsgesprekken voor leidinggevenden

 

Functionerings- en beoordelingsgesprekken zijn onmisbare instrumenten in een organisatie. Leidinggevenden en medewerkers ervaren deze gesprekken echter vaak als moeilijk. Je leert op een ontspannen en effectieve manier functionerings- en beoordelingsgesprekken voeren. Ook als de boodschap niet leuk is. Je leert om te gaan met weerstand en het beste uit je medewerkers te halen.

 

Duur: 1 dag

Training persoonlijke effectiviteit
voor medewerkers

 

Je krijgt meer inzicht in je eigen motivatie en gedrag en leert technieken om beter uit de verf te komen. Zo kun je effectiever communiceren en functioneren.

 

Duur: 1 dag

Training intervisie
voor medewerkers

 

Je leert hoe je een intervisiegroep opzet en ermee kunt werken. Wat zijn de voorwaarden en regels voor een geslaagde intervisie? Ook komen gesprekstechnieken aan bod, de rol van de begeleider en het werken met verschillende intervisiemethodieken. Hiermee kun je in je eigen organisatie aan de slag. Door samen met anderen kritisch naar je eigen handelen te kijken, leer je van elkaars praktijkervaringen en ervaringsdeskundigheid.

 

Duur: 1 dag

Training / workshop gespreks- en adviesvaardigheden voor medewerkers

 

Ga je voor jouw organisatie klantgesprekken voeren? Dan is het handig om je goed voor te bereiden. Dat kan tijdens een workshop of een training, die dieper op de materie ingaat. We hebben het over de kwaliteiten en rollen van een adviseur, de structuur van een gesprek, gesprekstechnieken en verschillende communicatie- en interventieniveaus. Je wordt je bewust van de rol(len) die je inneemt, je kunt structuur aanbrengen in een gesprek en je leert een ontspannen en constructief gesprek te voeren.

 

Duur workshop: 1 dagdeel / Duur training: 2 dagen

Bewustwording en reflectie

Wat klanten vinden